Thursday, December 27, 2012

FIGURE UP KAPSUL - Pil Kurus

FIGURE UP
“KAPSUL DIET MAMPU MENURUNKAN 10-15KG SEBULAN”




TURUN BERAT BADAN 10-15kg SEBULAN.

HARGA ASAL : RM120
OFFER 1BOTOL : RM70.00
OFFER 2BOTOL : RM120.00 + FREE 4 STEP WAIST SHAPER.

Masalah berat badan menjadi masalah umum dalam masyarakat kini, penyebab utamanya ialah factor keturunan, kehamilan , pola makanan, ubat-ubatan dan lain-lain. Pelbagai cara telah
dilakukan untuk menurunkan masalah berat badan seperti diet, bersukan, sedut lemak dan pengambilan bermacam-macam produk pelangsingan di pasaran. Namun berat badan masih tidak turun malahan semakin gemuk dan yang lebih parah apabila gagal berdiet kerana tidak dapat mengawal selera makan. Bagi mengatasi masalah tersebut, kini muncul produk pelangsing terbaik dan cepat menurunkan berat badan iaitu FIGURE UP.

Kapsul “Figure-Up” mengandungi pelbagai jenis tumbuhan semulajadi seperti Garcinia Cambogia, ekstrak Teh Hijau, Citrus Aurantium dan Aloe Vera yang mempunyai fungsi pelangsing dan membakar lemak. “Dengan hanya 1 kapsul / hari anda dapat rasakan kelainan dalam masa sebulan (30hari).

Figure up mempunyai komposisi bahan yang sangat sempurna. Tidak memiliki unsur-unsur zat kimia berbahaya sehingga memberi kesan sampingan kepada pengguna. Figure up juga dapat membantu mengaktifkan sel-sel dalam tubuh dan membantu menghilangkan pengumpulan toksin yang ada didalam badan selama ini.

Ini membuktikan bahawa Figure Up memiliki fungsi sebagai suplemen untuk menurunkan berat badan dengan bertindak membakar lemak-lemak yang berlebihan dan berkesan membentuk di bahagian tangan punggung dan peha di mana kedudukan lemak yang mudah berkumpul. Tiada kesan sampingan seperti cirit-birit dan alahan.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PRODUK-PRODUK

 

Fzatul Beauty © 2011 By NC